توزیع ۲ هزار قرص نان در بین خانوارهای نیازمند 
توزیع ۲ هزار قرص نان در بین خانوارهای نیازمند 

توزیع ۲ هزار قرص نان در بین خانوارهای نیازمند 

محمد مهدوی گفت: در راستای اجرای طرح توزیع نان صلواتی، هم زمان با لیالی قدر تعداد ۲ هزار قرص نان به صورت رایگان درب منازل نیازمندان تحویل شد.
شناسه خبر : 1053746 تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در تداوم برنامه های کانون نورالرضا در ماه مبارک رمضان، طرح توزیع نان صلواتی اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: در راستای اجرای این طرح، هم زمان با لیالی قدر تعداد ۲ هزار قرص نان به صورت رایگان درب منازل نیازمندان تحویل شد.


وی بیان کرد: طرح توزیع نان صلواتی به همت بچه های مسجد و با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم متدین اجرا شد.


مهدوی ابراز کرد: هدف ما از اجرای این طرح، ترویج فرهنگ نذر و مشارکت مردم و خیرین است تا با کمک آنها بتوانیم از نیازمندان دستگیری کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در راستای کمک به نیازمندان، اجرای طرح اطعام و افطار نیازمندان است که در همین راستا در لیالی قدر ۶۰۰ پرس غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی درب منازل نیازمندان تحویل شد.


وی ادامه داد: برپایی مراسم لیالی قدر در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی از دیگر برنامه هایی است که به همت بچه های مسجدی عضو کانون در حال اجرا است.


مهدوی در خاتمه یادآور شد: پیش از این نیز اجرای مسابقه مجازی کتابخوانی با موضوع کتاب سه دقیقه در قیامت در دستور کار برنامه های کانون قرار گرفته و نفرات برتر هم زمان با عید سعید فطر معرفی می شوند.

پایان پیام/ 586